Partner serwisu
03 kwietnia 2024

Marki RUSH i noRUSH z nową kampanią wizerunkową

Kategoria: Aktualności

The Essa Co rozpoczyna nową kampanię wizerunkową dla marek RUSH – sportowych napojów izotonicznych  i noRUSH – funkcjonalnych wód witaminowych. Jest to efekt współpracy z agencją Walk Creative.

Marki RUSH i noRUSH z nową kampanią wizerunkową

Nowa kampania wizerunkowa została stworzona, aby podkreślić, w przemawiającej do młodego pokolenia stylistyce,  unikatowość charakteru marek RUSH i noRUSH. Współpraca z agencją Walk Creative pozwoliła na stworzenie kreatywnej i innowacyjnej strategii komunikacyjnej, która ma za zadanie przybliżyć marki do swojej grupy odbiorców, tj. młodych, świadomych i aktywnych konsumentów, ceniących autentyczność i naturalność składów.

RUSH i noRUSH to innowacyjne napoje funkcjonalne wprowadzone na rynek przez The Essa Co. RUSH to linia sportowych napojów izotonicznych, podczas gdy noRUSH to funkcjonalne wody witaminowe. Wyróżniają się  one oryginalnym, w pełni naturalnym składem,  bez barwników, konserwantów czy sztucznych słodzików, co doskonale wpisuje się w obecne trendy zdrowego stylu życia. Ikoniczny design opakowań RUSH i noRUSH tak jak i proste składy  dobrze rezonują z estetyką oraz wartościami współczesnych konsumentów.

RUSH, jako jedyny na rynku sportowy napój izotoniczny bez sztucznych dodatków, jest przeznaczony dla aktywnych fizycznie osób, które stawiają sobie wysokie wymagania. Dostępny jest w  2 smakach:  multifruit oraz melon-kwiat bzu.

Z kolei marka noRUSH to funkcjonalne wody witaminowe w trzech wariantach smakowych: jagoda/limetka, arbuz i mandarynka wzbogacone w witaminy i minerały, aby wspierać różne aspekty zdrowia. Mindfuel – wspiera koncentrację i funkcje poznawcze, Glow-up - kondycję skóry włosów i paznokci, a Healthy Vibe -  odporność.

–Jesteśmy podekscytowani możliwością prezentacji naszej nowej kampanii wizerunkowej dla marek RUSH i noRUSH, która jest rezultatem współpracy z agencją Walk Creative. Nasze marki odzwierciedlają wartości, na których nam zależy, takie jak innowacyjność, jakość, autentyczność  i prosty skład. Dzięki tej kampanii będziemy mogli jeszcze lepiej nawiązać więź z naszymi konsumentami i pokazać, dlaczego marki RUSH i noRUSH są wyjątkowe – mówi Krzysztof Misiałkiewicz, CEO The Essa Co.

– Ogromnie się cieszymy, że będziemy mogli współpracować z The Essa Co. Nie możemy się doczekać, by wykorzystać nasze doświadczenie, zwłaszcza w obszarze komunikacji digital i social media, aby wspierać komunikacyjnie rozwój nowych marek RUSH i noRUSH. Wierzę, że wdrażanie w życie strategii stworzonej przez Walk Creative będzie bardzo ekscytującym i ciekawym doświadczeniem dla nas wszystkich – powiedział Paweł Miklaszewski, CEO Walk.

źródło: informacja prasowa The Essa Co. & Walk Creative
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ